SPA Latvijā

Lielupe Hotel by Semarah

Dienās, kad pavasaris šķiet tik tāls un ārā līst, pasildīties pirtiņā ir labākā nedēļas doma. Dodamies uz Jūrmalu, un mūsu SPA diena pārvēršas nelielā izbraucienā ārpus Rīgas. Ierodamies Lielupe Hotel by Semarah īsi pēc 11. Šī viesnīca vēsturiski zināma kā viesnīca “Lielupe”. No 2016.gada viesnīca ir daļa no Latvijā dibinātās viesnīcu ķēdes Semarah Hotels. Dodamies ievērtēt jauno viesnīcas veidolu un esam gatavas ienirt atpūtā.

Pirmais iespaids
Lai iekļūtu SPA un Wellness centru zonā, jādodas cauri visai viesnīcai. Viesnīca nesen ir piedzīvojusi pārvērtības un ir renovēta – interjerā dominē minimālisms un daudz košu krāsu. Uzreiz pamanām superīgo bērnistabu, pāris soļu attālumā no SPA ieejas – liela, plaša un gaiša telpa ar atrakcijām, kur bērnus pieskata auklīte. Pie ieejas SPA zonā atrodas recepcija, kurā jūs piereģistrē, iedod aproci un dvieli. Šodien ir sestdiena un iekšā/ārā no ģērbtuvēm staigā ģimenes, bērni un pārīši. Šķiet, ka šodien visiem prasās sasildīties, kā nekā pēc ilgāka siltuma perioda, atkal sasnidzis sniegs.

Piedāvājums un cenas
Šī viesnīca piedāvā pilno atpūtas paketi: nakšņošanu viesnīcā, gardas brokastis no rīta, sportisko rītu trenažieru zālē, kā arī pilnīgu relaksāciju SPA un Wellness centrā. Viesnīcas Wellness centrā atradīsiet 25m baseinu ar divām ūdens kaskādēm, burbuļvannu, bērnu baseinu ar strūklaku, kontrastdušas, kā arī relaksācijas zonu ar somu pirti un tvaika pirti. Apmeklējums darba dienās izmaksās 13 EUR, bet brīvdienās 16 EUR (standarta apmeklējums 2.5 h). Bērniem līdz 3 gadu vecumam ieeja ir bezmaksas. Apmeklējuma cenā ietilpst arī dvielis. Īpaši izdevīgi šeit ir mēneša abonementi, piemēram 4x apmeklējums brīvdienās izmaksās tikai 48 EUR. Par papildus samaksu pieejama arī sāls istaba, pieaugušajam 45 min seanss izmaksās 8 €. SPA piedāvā arī klasiskās masāžas, kosmētiskās procedūras un aroma masāžas (arī bērniem). Kurš teica, ka masāžas un relaksācija domāta tikai pieaugušajiem? Ja vēlaties savu mazāko palutināt ar, piemēram, zemeņu aroma masāžu – 30 min seanss izmaksās 20 EUR.

SPA
Ģērbtuves ir plašas un tīras, katram iedalīts skapītis ar elektronisko aproci. Mums patika ģērbtuvju zona, kurā var sapucēties pēc baseiniem – ērti krēsli, lieli spoguļi, labs apgaisomojums un protams fēni.
Caur dušām dodamies tālāk, nonākam lielajā SPA telpā.

Lielupe Hotel by Semarah

Uzreiz pie ģērbtuvēm gaumīgas un skaisti izflīzētas kontrastdušas. Tālāk lielais 25m garais peldbaseins, gar malām atpūtas zviļņi un stūrī burbuļvanna. Blakus lielajam baseinam atrodas arī bērnu baseins un blakus tam kastes ar piepūšamajiem peldēšanas palīglīdzekļiem – uzroči un peldriņķi. Peldbaseinā ūdens ir patīkami silts, peldēšanas celiņi diezgan plaši, lai netraucēti varētu izpeldēties vai izbaudīt ūdens kaskādes. Pirtis atrodas atsevišķā zonā, kas norobežota no peldbaseina. Tur atrodama klasiskā sauna, kur katrā malā ir divlīmeņu lāvas un karstums ir ap 90 grādiem. Sauna gan šķiet diezgan patumša, bet tas ļauj mums baudīt pilnīgu mieru un klusumu. Pēc saunas varat aplieties ar aukstu ūdeni  no spaiņa un skriet uz tvaika pirti. Tā ir ļoti gaumīga! Arī vietas tvaika pirtī ir daudz. Pirts vidū arī flīzīšu lāva, kā īstā turku hammam. Gars ir stiprs un patīkams, nosēžam šeit vismaz 15 min. Pēc pirtīm dodamies atveldzēties uz peldbaseinu, pa šo īso laiku pelbaseinā jau saradušās vairākas ģimenes ar bērniem, mazie bauda baseina priekus, ūdens šķīst uz visām pusēm, un mēs izlemjam doties uz burbuļvannu. Tā kā viesnīca ir priežu meža ieskauta, mums paveras lielisks skats pa lielajiem SPA logiem. Ārā līst, bet mēs esam siltā burbuļvannā. Ar tik jauku skatu, laiks burbuļvannā vienkārši apstājas un mēs baudām savu brīvdienu.

Liels pluss šim SPA ir tas, kas tas pieejams cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Gan dušās, gan peldbaseinā atrodami palīglīdzekļi (krēsls dušā, elektriskais iecēlājs baseinā) cilvēkiem ar kustību traucējumiem, ko var izmantot gan bērni, gan pieaugušie. Sieviešu ģērbtuvēs ir arī bērnu pārtinamais galds, un nevis šāds tāds, bet liels un ērts bērnam un parocīgs mammai. Un desertam – vasaras sezonā viesnīca piedāvā arī āra baseinu un atpūtas zviļņus, gaidām siltāku laiku, lai varētu izbaudīt āra SPA burvību!

Kopsavilkums
Mēs noteikti iesakām doties īsajās brīvdienās uz Jūrmalu un uz Lielupe Hotel by Semarah. Nieka 30 min brauciens no Rīgas un jūs nokļūstat pilsētā, kas pagaidām dus ziemas miegā. Varat aizstaigāt līdz jūriņai, izpeldēties ar ģimeni baseinā un izkarsēties pirtiņās. Pēctam pavakariņot restorānā un ļaut bērniem izspēlēties rotaļu istabā un nākamajā rītā izbaudīt vēlās brokastis priežu ieskautā restorānā. Izklausās jauki, ne? Pačukstēšu, ka mums ir tāds pāns 🙂

– – –

Brīvdienās (2.5h apmeklējums): 16 EUR

Vairāk: https://lielupe.semarahhotels.com/lv/spa

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *